poniedziałek, 17 lutego 2014

Pierwsze kroki

Hej! 

Na wstępie muszę się do czegoś przyznać.. Jestem zakupoholiczką. Pięknoholiczką.

 

Od jakiegoś czasu przeglądam blogi kosmetyczne w poszukiwaniu opinii kosmetyków. Każda z nas wie jak to jest, gdy kupujemy jakiś produkt, często zachęcone pięknym opakowaniem, niską ceną, obiecującym opisem lub słysząc jak koleżanka się nim zachwyca. Często taki zakup okazuje się zupełnie nietrafiony. U mnie najczęściej tak jest, gdy poleca mi go pani pracująca przy kosmetycznym stoisku (niestety zwykle źle trafiam). 

 

Idąc więc za radą mojej koleżanki postanowiłam zacząć prowadzić bloga i dzielić się z Wami moimi doświadczeniami dotyczącymi kosmetyków. Od lat to jest moja druga pasja (po najważniejszej życiowej) i jestem ogromnie szczęśliwa, że ktoś podpowiedział mi w jaki sposób mogę ją realizować!  

 

Dziękuję, że jesteście, bo dzięki Wam zrozumiałam, że nie jestem sama z moimi uzależnieniami :) Dzięki Wam coraz więcej wiem o pielęgnacji ciała, skóry, włosów i mogę coraz staranniej o siebie dbać. Mam nadzieję, że moje recenzje również Wam pomogą. W końcu mamy wspólne dążenia - być zdrową i piękną! 

 

Będę wdzięczna za wyrozumiałość i miłe komentarze :)

 

Do zobaczenia! ;* 

nathalie 



 

1 komentarz:

  1. 情報をありがとう、常に健康について
    Terimakasih banyak atas infonya semoga bermanfaat bagi kami salam sehat selalu

    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń