sobota, 8 marca 2014

Paznokcie - mix różowo - złoty

Bardzo lubię bawić się paznokciami. Od kiedy mam na czym to robić (moje paznokcie są już dużo mocniejsze) wymyślam najróżniejsze wzorki i kombinacje kolorów. Sprawia mi to wielką frajdę. Jak przyjeżdżam do domu, to moja siostra jest zachwycona, a ja mam na czym ćwiczyć :)

Oto moja pierwsza inwencja twórcza. Niestety nie na moich naturalnych paznokciach, bo wtedy ich jeszcze nie miałam, a na bezbarwnym żelu (który jak pisałam, zniszczył mi paznokcie).
 




 Lakiery i dodatki których użyłam do malowania:




  • Life - nail lacquer - Trendy color - nr 39
  • Astor - Fashion Studio - nr 234 Lily rose 
  • Essence - Colour & go - nr 157 my fortune cookie
  • Wibo - Wow glitter manicure - nr 1 pyłek brokatowy
  • brokat w kolorze ciemnego złota (niewiadomego pochodzenia ;) 

Uwielbiam różowy kolor! W połączeniu ze złotem wygląda pięknie. Złoty lakier okazał się nie taki jakiego szukałam (miał zbyt małe drobinki), więc posypałam go jeszcze brokatem. Na środkowy palec do brokatowego lakieru dodałam jeszcze parę drobinek pyłku. Żeby brokat się nie zaczepiał ani nie odpadał wszystko pokryłam topem Life (niezbyt dobry, nie ma go na zdjęciu).


Przepraszam za jakość zdjęć. Wszystkie robione telefonem ze słabym aparatem :( 



6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście słabo widać ten mani (jakość zdjeć :(), ale muszę przyznać, że ten różowy lakier jest ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z nuneczką... ale pastelowy róż musi być śliczny; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, jest przepiękny :) i kosztuje niezbyt dużo. chyba nie całe 10 zł.

      Usuń
  3. A mi w oko wpadło to złotko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym, że ono nie wygląda tak jak na paznokciu. nie ma takich drobinek. może niedługo pomaluję się nim, to wstawię zdjęcie :)

      Usuń
  4. Ekstra paznokcie:) jaki ten mleczny róż jest świetny:) Pozdrawiam:) i mam nadzieję, że wpadniesz na mój nowo powstały blog: http://ilikeshoppingbyiwona.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń